Vilkår | A.Brask

Kjøpsvilkår

Nedenfor finner du våres vilkår for private.

A.Brask eier opphavsretten til alt innhold og materiale på dette nettstedet, inkludert bilder. Du må ikke kopiere, reprodusere, distribuere, overføre, laste ned, vise, overføre eller overføre noen deler av nettstedet uten vår skriftlige tillatelse. Det er tillatt å skrive ut eller laste ned sider for personlig og ikke-kommersiell bruk. Hvis du er i tvil om hva som er tillatt, er du velkommen til å kontakte oss med spørsmål.

 

Generelle Opplysninger

A.Brask Aps
CVR: 38347330
Olgasvej 4H, 2970 Hørsholm
Danmark
E-mail: info@abrask.no

Betaling

Du kan betale med Klarna, Kort, ViaBill, PayPal eller med Mobilepay .
Vi tar ikke kortgebyr. 
 
Beløpet blir først trukket fra kortet ditt når varen er sendt.

Levering

Vi lager og sender ordrene fra Danmark. Når du handler hos oss fra Norge, betaler du ikke mva eller toll. Vi tilbyr enkel og direkte levering til våre kunder i Norge via VOEC-ordningen. Alle skatter er inkludert i prisen og betales av oss til norske myndigheter.

A.Brask forsøker å sende ordrer innen 48 timer. A.Brask ordner levering gjennom PostNord.

Pris for levering til pakkebutikk er 80 NOK på bestillinger under 1000 NOK og deretter GRATIS. Levering tar 3-5 virkedager. Se alle leveringsalternativer, samt priser i handlekurven. Du kan se priser og leveringstid i handlekurven.

Du kan alltid følge forsendelsen via sporingsnummeret du mottar når du bestiller.

Angrerett

Som forbruker har du 30 dagers angrerett når du handler hos oss.

Angrefristen utløper 30 dager etter dagen du mottok varen din. Hvis du har bestilt flere forskjellige varer i en ordre, men de leveres individuelt, løper fristen fra den dagen du mottar den siste varen.
 
Fristen betyr at du har 30 dager fra mottak til å gi oss beskjed om at du vil angre kjøpet.

Retur

Som forbruker har du en 30-dagers angrerett når du handler med oss.

Vi tilbyr gratis retur til våre kunder i Norge. Hvis du ønsker å returnere bestillingen din, kan du bestille en returetikett her.

Angre en del av kjøpet

 
Hvis du har kjøpt flere varer fra oss, har du muligheten til å sende en eller flere varer tilbake, selv om de ble kjøpt i en ordre.
Vær oppmerksom på at du ikke får refusjon for fraktkostnader hvis du angrer på en del av kjøpet. Du kan heller ikke beholde volumrabatten hvis bestillingsverdien, etter at du har returnert en del av kjøpet, faller under minimumsbeløpet for volumrabatt.

Tilstanden på varen når du sender den i retur

0.-14. dag: Hvis varen har mistet verdi og det er fordi du har brukt den på en annen måte, enn det som var nødvendig for å bestemme elementets natur, egenskaper og måten den fungerer på, kan du bare få en del av kjøpsbeløpet tilbake. Beløpet du kan få tilbake avhenger av varens kommersielle verdi, og i noen tilfeller kan det bety at du bare kan få fraktkostnadene tilbake.
Vi anbefaler at du sender varen tilbake i originalemballasjen.
Hvis originalemballasjen mangler, kan det føre til en nedgang i verdien på varen.
15.-30. dag:
Varen må returneres i samme stand som ved mottak i original emballasje.

Tilbakebetaling av kjøpesummen

Hvis du angrer på kjøpet, får du pengene tilbake. Hvis varen er skadet, så trekker vi beløpet du er ansvarlig for.
 
Vi refunderer alle betalinger mottatt fra deg, inkludert leveringskostnader (dette gjelder imidlertid ingen ekstra fraktkostnader i tilfeller der du har valgt en  annen leveringsmetode, enn den billigste standardleveransen vi tilbyr), innen 14 dager fra den dagen vi mottar din melding om at du ønsker å si opp avtalen. Vi returnerer pengene med samme betalingsmiddel som du brukte på kjøpstidspunktet, med mindre vi har avtalt noe annet.
  
Vi kan holde tilbake betalingen til vi har mottatt varen, med mindre du sender oss dokumentasjon på å ha returnert den.
 
Varen sendes til: 
A.Brask
Olgasvej 4H
2970 Hørsholm
Danmark.
Vi godtar bare pakker som sendes direkte til adressen.

Reklamasjonsrett

Abrask.dk har to års reklamasjonsrett. Dette dekker feil fra komponenter eller produksjon oppdaget ved normal bruk. Reklamasjonen dekker ikke mangler, skader eller slitasje, direkte eller indirekte forårsaket av feil bruk, dårlig vedlikehold, bruk av makt eller uautorisert reparasjon. Klager på feil og mangler, som bør oppdages ved normal inspeksjon, må rapporteres til Abrask.dk innen rimelig tid. Varen kan deretter returneres for reparasjon, bytte eller, hvis avtalt, for å kreditere. Abrask.dk dekker rimelige kostnader for retur på grunn av feil som er godkjent.

Du må klage innen en “rimelig tid” etter at du har oppdaget feilen. Hvis du annonserer innen to måneder etter at feilen ble oppdaget, vil klagen alltid være rettidig.
Hvis klagen er berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fraktkostnader. Varen må alltid sendes tilbake i riktig emballasje. Husk også å få en kvittering for frakt, slik at vi kan refundere fraktkostnadene.
For feil, manglende forsendelse eller andre spørsmål, vennligst kontakt:

A.Brask

Olgasvej 4H,
2970 Hørsholm
Danmark
Telefon: +45 50695978

E-mail: info@abrask.no

For å fremskynde refusjonsprosessen ber vi om at de returnerte varene inneholder tilstrekkelig informasjon, for eksempel ordrebekreftelse, korrespondanse og kontoinformasjon.

 

Refusjon

Refusjoner kan behandles til kredittkortet som ble brukt til betaling, eller til en bankkonto du angir.

Som næringsdrivende har du rett til å klage i 12 måneder.

Klagerett

Hvis du som forbruker ønsker å klage på kjøpet ditt, vennsligst kontakt info@abrask.no. Hvis vi ikke lykkes i å finne en løsning, kan du sende en klage til EU-kommisjonens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr

Handelsvilkårene ble sist opdateret d. 15.10.2020
A.Brask
Bli varslet når vi har dem igjen Vi vil skrive til deg når produktet er på lager igjen. Vennligst skriv inn din gyldige e-postadresse nedenfor.